Nikt chyba nie spodziewał się, że niedawno założona firma iProVel od razu zyska CTR Partner jako dystrybutora, a swoim naciskiem na nowoczesne rozwiązania technologiczne będzie walczyła o swoje miejsce na rynku monitoringu przemysłowego.
Technologia jako atut kluczowy dla osiągnięcia sukcesu
Czy zaczynająca firma ma szansę w starciu z większymi i starszymi korporacjami? iProVel pomimo swojej młodości, ma już zaszczyt współpracować z ldierem systemów zabezpieczeń CTR Partner jako dystrybutorem swoich produktów.
Dlaczego nawet taki rynkowy wyjadacz jak CTR uważa iProVel za firmę z potencjałem? Największa zaleta iProVel i jej cały „content” znajduje się w najważniejszej części witryny. Technologie.
Co wyróznia iProVel?
W zakładce „technologie” są umiejscowione opisy wszystkich funkcji używanych w produktach iProVel. . Aktualnie firma opisuje dwadzieścia sześć funkcji, trybów i technologii.
Wszystkie z nich wpływają pozytywnie na jakość produktu oraz jego wszechstronność. iProVel łączy ze sobą większość dotychczas spotkanych w monitoringu technologii, co pozwala wymagającym klientom znaleźć kamerę wszechstronną, która może pracować w praktycznie każdych warunkach.
Wszystkie te funkcje pozwalają w jakiś sposób zwiększyć wszechstronność i uniwersalność kamer. Biorąc pod uwagę różnorodność dostępnych na rynku produktów,
iProVel skupia w swoich kamerach wszystkie najlepsze rozwiązania jakie można spotkać. Inwersja mocnego oświetlenia, funkcja Defog, regulacja wzmocnienia, balans bieli, reprodukcja tonów, szeroki zakres dynamiki.
Wszystkie te zastosowania potrafią przytłoczyć normalnego szarego człowieka natłokiem technicznego żargonu. iProVel jednak opisuje przystępnie każdą z funkcji co pozwala na zrozumienie cech ich produktów nawet monitoringowym laikom.
Konkurent dla większych firm?
Firma wygląda obiecująco. Kamery są naszprycowane toną różnych funkcji, które pozwalają obserwować praktycznie wszystko w każdych warunkach. . iProVel jest firmą z dużym potencjałem i produktami godnymi wypuszczenia na rynek wydającą się być firmą, która jest w stanie spełnić wszystkie potrzeby potencjalnego klienta oraz posiada predyspozycje, by zaistnieć na rynku związanym z monitoringiem, oraz nawiązać rywalizację z większymi firmami.